2016. április 18., hétfő

Manikűrvadász 25. avagy Anna újrapróbálkozik

Sziasztok!
Nos igen! Még egyszer nekifutottam a Manikűrvadásznak, de inkább nem kommentálom😂



De őszintén már csak a fenti kép miatt is megérte jelentkezni. Nézzétek milyen szépet készített Ciska. Nekem Noémitől kellett vadásznom. Próbáltam a legegyszerűbb manikűrt kiválasztani, ami elég nehéz volt, tekintve, hogy elég profi körmöket találtam csak a blogon. Végül erre esett a választásom.

Link

És az én verzióm pedig ilyen lett:




Hát igen. Ne kíméljetek. Azért örülök, hogy ebben is részt vehettem és már nagyon várom, hogy a többi bloggerina mivel állt elő.



Köszönettel,
A.



6 megjegyzés:

  1. Szerintem szép lett! 😄 Kár, hogy közelebbi képet nem raktál fel, szívesen megnèztem volna 😉

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép színeket választottál én is hasonlókkal dolgoztam ebben a fordulóban.
    Ha elfogadsz egy építő jellegű kritikát egy körömlaklemosóba mártott fülpucival vagy pici ecsettel szépen le lehet szedni a lakkot a bőrről. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, láttam:) Okés, legközelebb megfogadom, köszönöm.

      Törlés